Video

Terug naar aanbod
Geen fotos beschikbaar
Beschikbaar

Poort van Veghel 4931

Veghel
/jaar
/mnd
per m2  /jaar
k.k.
k.k.
k.k.
k.k.
k.k.
Prijs op aanvraag
Koopprijs op aanvraag
Koopprijs:
k.k.
Kantoor
33
m2
Bedrijfsruimte
m2
Horeca
m2
Winkelruimte
m2
Plan een Bezichtiging
Omschrijving

Object
Altijd al willen werken in opvallend kantoorpand op een zeer herkenbare locatie in Veghel?
De Poort van Veghel biedt u deze mogelijkheid.


De Businessfloor in de Poort van Veghel biedt een uitgebreid all-in pakket, waarbij onder andere de facilitaire zaken zijn inbegrepen, zodat u zich kunt focussen op uw business. De Businessfloor is dan ook een uitstekende kans voor bedrijven die een dynamische werkomgeving zoeken. Op de businessfloor zijn zakelijke dienstverleners uit diverse branches gevestigd, waarbij op een laagdrempelige manier van elkaars netwerk gebruik kan worden gemaakt en/of kan worden samengewerkt. Of je nu een start-up bent op zoek naar inspiratie, een groeiend MKB-bedrijf dat flexibiliteit waardeert, of een zelfstandige professional die gedeelde voorzieningen zoekt, de Poort van Veghel biedt een veelzijdige oplossing voor diverse zakelijke behoeften.


Een moderne kantoorruimte gelegen op Businessfloor gelegen op de eerste verdieping van kantoortoren 2 in de Poort van Veghel. Op de Businessfloor delen diverse ondernemingen en bedrijven een verdieping, elk met een eigen kantoorruimte. De Businessfloor biedt een professionele uitstraling, een efficiënte indeling, en een inspirerende werkomgeving die de productiviteit stimuleert. Daarnaast is er onder andere een gemeenschappelijke spreekkamer aanwezig op Businessfloor.


Met overvloedig daglicht, een open lay-out en moderne voorzieningen biedt de kantoorruimte een flexibele en uitnodigende werkomgeving. De vloerverwarming, koeling en ventilatie zorgen voor een aangename werkplek en kantoorruimte. Het panoramische uitzicht en de nabijheid van faciliteiten maken deze ruimte ideaal voor bedrijven die streven naar een inspirerende en professionele locatie.


Omgeving
De Poort van Veghel is gelegen op bedrijventerrein Poort van Veghel ten zuidwesten van het centrum van Veghel. Het betreft een relatief nieuw deel van het bedrijventerrein. De directe omgeving wordt gekenmerkt door een concentratie van perifere- en grootschalige detailhandelsvestigingen en kantoren aangevuld met diverse horecabedrijven. Zo zijn er onder andere gevestigd de Gamma, Praxis, Boerenbond en Subway gevestigd. De situering direct aan de autosnelweg A50 biedt unieke mogelijkheden voor exposure.


Bereikbaarheid
Veghel kent een zeer centrale ligging in noordoost-Brabant waardoor de Poort van Veghel binnen een half uur rijden te bereiken is vanuit steden zoals Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch en Nijmegen. Zowel met het openbaar als het personenvervoer is de Poort van Veghel goed bereikbaar mede dankzij de ligging direct aan de op- en afritten van de snelweg A50 (Eindhoven-Nijmegen). Op slechts 2 minuten loopafstand vindt u een halte voor regionaal busvervoer, waarmee u rechtstreeks verbinding kunt maken met steden zoals Eindhoven en ‘s-Hertogenbosch.


Indeling object
Begane grond:
Op de begane grond bevindt zich een gezamenlijk entreegebied, inclusief een gedeelde spreekkamer met overvloedig daglicht dankzij de transparante afscheiding.


Eerste verdieping:
Middels lift of trap wordt de Businessfloor op de eerste verdieping bereikt. Op deze Businessfloor bevinden zich 9 kantoorruimtes waar verschillende bedrijven in gevestigd zijn. De kantoorruimtes zijn voorzien van een aangenaam werkklimaat door te koelen en te verwarmen op basis van een luchtbehandelingssysteem. Daarnaast is er een centraal gelegen, gedeelde spreekkamer met overvloedig natuurlijk licht, een open pantry met ruimte voor lunch en overleggen, een serverruimte en meerdere toiletten.


Op de foto's is een andere kantoorkamer zichtbaar van de Business Floor. De situeerde kantoorruimte geeft wel een goed beeld van de beschikbare kantoorkamer.


Oppervlakteverdeling
Totaal kantoorruimte : ca. 38 m²
Betreft de te gebruiken kantoorruimte, exclusief aandeel in gezamenlijke ruimten.


Duurzaamheid
De kantoorruimte beschikt over een energielabel C. De kantoortoren is volledig voorzien van isolatie, isolerende beglazing, energiezuinige installaties en verwarming en koeling middels een warmtepomp (aardwarmte). De ruimten zijn nog voorzien van conventionele verlichting. De verwachting is dat wanneer na het toepassen van de ledverlichting opnieuw het energielabel wordt bepaald, deze op een energielabel A zal uitkomen.


Parkeren
Het object is voorzien van aangelegde parkeerplaatsen en het ruime buitenterrein voorziet in ruime uitbreidingsmogelijkheden ten behoeve van parkeren.


Huurprijs
€ 850,- (excl. BTW) all-in prijs per maand voor de kantoorruimte. Het all-in pakket omvat niet alleen gas, water en elektriciteit maar ook facilitaire voorzieningen zoals de koffie en thee, sanitaire voorzieningen en wekelijkse schoonmaak.


€ 600,- per jaar voor een parkeerplaats.


Huurprijsaanpassing
Jaarlijks verhoging, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het C.B.S.


Huurtermijn
In overleg.


Betalingsverplichting
Huur per maand vooruit, incl. de daarover verschuldigde BTW.


Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur, inclusief servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.


Omzetbelasting
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject bij ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer)
door de inspecteur der belastingdienst wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de terzake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.


Aanvaarding
Per 1 oktober 2024.


Huurcontract en algemene bepalingen
Door verhuurder zal de huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7: 230a BW, met bijbehorende Algemene Bepalingen, zoals die zijn vastgelegd door de Raad voor Onroerende Zaken en op 17 februari 2015 zijn gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te ’s-Gravenhage en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20,
gehanteerd worden.


Lees meer...
Algemeen
Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Functies
Kantoorruimte
Details
Ligging
BTW servicekosten
Nee
Ja
In aanbouw
Ja
Ja
Waardering binnen
Waardering buiten
Bouwjaar
Energieklasse
C
Financieel
Conditie servicekosten
Per vierkante meters per jaar
BTW servicekosten
Nee
Ja
Kantoorruimte
Kantoorruimte oppervlakte
33
m2
Units vanaf
0
m2
Voorzieningen
Liften, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Bedrijfsruimte
Bedrijfshal oppervlakte
m2
Kantoor oppervlakte
m2
Terrein oppervlakte
m2
Voorzieningen
Winkelruimte
Winkelruimte oppervlakte
m2
Verkoopvloer oppervlakte
m2
Units vanaf
m2
Horeca
Horeca oppervlakte
m2
Verkoopvloer oppervlakte
m2

Onze specialisten staan voor u klaar.

Ons team van experts staat voor u klaar. Twijfel niet om ons vrijblijvend te bellen of Whatsappen.

Topwerk geeft tevreden klanten

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,1 en daar zijn we trots op!